SPIN prodaja je jedan od retkih, ako ne i jedini pristup prodaji koji je naučno proveren i dokazan. Kreiran je analizom više od 20.000 prodajnih sastanaka širom sveta i baziran je na onome šta najuspešniji prodavci rade.
A šta to oni rade pa su najbolji? Odgovor je veoma jednostavan – postavljaju pitanja. Ali ne bilo kakva pitanja i u bilo kakvom redosledu. Oni postavljaju konkretna pitanja sa jasnim ciljem, a to je da kod kupca razviju potrebu za proizvodom/uslugom koji nude i da na kraju kupac sam sebi proda.
SPIN tehnika prodaje se sastoji od 4 faze:
SPIN tehnika prodaje je bazirana na logičnom sledu postavljanja pitanja i pomera fokus prodavaca od usmerenosti na proizvod, ka usmerenosti na rešavanju problema kupaca. Samim tim, prodavci koji koriste ovu tehniku imaju mnogo manje prigovora od strane kupaca i sam prodajni razgovor ima prirodni i neusiljeni tok.
Iako je prevashodno namenjen profesionalcima koji se bave B2B prodajom, od ovih veština svako ko se bavi prodajom može imati koristi jer ćete na ovom treningu naučiti i sledeće:
Cilj treninga:
Ciljna grupa:
Agenti prodaje, menadžeri prodaje, menadžeri za ključne kupce, preduzetnici i svi ostali zainteresovani za unapređenje prodajnih veština.
Teme:
Po završetku treninga, polaznici će biti osposobljeni da:
Polaznici će ovladati znanjima i veštinama neophodnim za korišćenje SPIN tehnike prodaje u svakodnevnom radu sa kupcima.
Cijena po učesniku: 210,00e
Za sve učesnike treninga u cijenu je uključen ručak i osveženje tokom pauze!
Pročitajte komentare učesnika koji su prisustvovali ovom treningu.
Copyright © 2024 mngcentarcrnagora.me
We use cookies to analyze website traffic and optimize your website experience. By accepting our use of cookies, your data will be aggregated with all other user data.