Brojni su razlozi za vrednovanje preduzeća, njegovih delova ili posebnih investicionih projekata koje preduzeće preduzima u toku svog poslovanja: procjena vrednosti alternativnih poslovnih strategija, preuzimanja, dokapitalizacija, otkup sopstvenih akcija, ocijena da li menadžment svojim odlukama stvara vrednost za vlasnike, komunikacija sa ključnim stejkholderima oko vrednosti biznisa, portfolio menadžment.
Analiza sadašnje vrednosti budućih novčanih tokova/dobitnih ostvarenja je osnovni princip modernog vrednovanja i stvaranja vrednosti za vlasnike. Veza između novčanih tokova/dobitnih ostvarenja i stvaranja vrednosti za vlasnike je krajnji izraz uspjeha ili neuspjeha poslovnih odluka o investicijama, operacijama i finansiranju.
Da bi se ostvario cilj kreiranja vrednosti potrebno je razumeti šta je vrednost koja treba da se kreira.
Na seminaru će biti prikazana studija slučaja vrednovanja realne kompanije.
Ciljna grupa:
Top menadžment, finansijski direktori, upravljačke računovođe, investicioni savjetnici, portfolio menadžeri, brokeri, procjenitelji, revizori, kreditni analitičari, i svi ostali zainteresovani.
Cilj treninga:
Razumijevanje izvora vrednosti i praktična primjena različitih modela vrednovanja kompanije.
Teme:
Po završetku treninga, polaznik je osposobljen da:
Cijena po učesniku: 210,00e
Za sve učesnike treninga u cijenu je uključen ručak i osveženje tokom pauze!
Ovde možete pročitati komentare učesnika treninga održanih na ovu temu.
Copyright © 2024 mngcentarcrnagora.me
We use cookies to analyze website traffic and optimize your website experience. By accepting our use of cookies, your data will be aggregated with all other user data.